Wednesday, December 15, 2004

chicken pox!!!!!!!!!!!!

uwa...uwa..uwa....dah besar2 cam ni baru nak kene chicken pox...sob..sob..sob...
bgn pagi tadik dah terbukti mende yang aku paling tak ingin nak tempuh..kene chicken pox..dah satu badan berbintat2..ei..cam alien plak rasernya..
nak balik umah....
kalo banjir dah oke..malam ni gak aku nak balik..tak kirelah aper nak jadik..jadiklah...
dalam mulut pon ader gak..aaaaa..x suker nyer...nak kene gi clinic dulu mintak mc...
argh....tension sunggoh idup aku dis week...
lepas kelas tissue aku gi clinic..alamak skali janji nagn zura lak dah..sib abik kelas abis awal setengah jam..
ramai plak org kat clinic..tulah gatal sgt request doctor pompuan..nasib lah..
ari nih org check pregnancy rupenya..maner lah aku tahu..
but at last i got 1 week MC..then boley sambung kalo x elok lagik...
yea..yea..yea..
trus zura ajak aku carik air kelape..gi greenwood..sah2 lah aku beli tiket bas tersu..sutera kol 10mlm nih...
balik kolej, copy MC..just pass it tru emi...
then zura lepak2 kat bilik...
pastu aku tido jek..pasal badan panas giler...dah batuk2 tahap kronik..
nak makan panadol aku x mkn paper lagik nih..c
camner nak makan, ader satu bintat tu kat dlm mulut..
nak telan pon raser cam ei....
aku tgk cermin..uwa...cepat ebnar virus ni bertindak..rapid cam cancer cell plak..ei..ngerinya...
dlm mulut pon dh makin banyak...
takut......
Syam gi bukit jalil..ader keje kot...
naik bas skali nagn Yani..

No comments: