Monday, December 13, 2004

kenduri lagik...

pagi2 lagik Auntie darishah dah kejutkan aku n SYu..lambat gak lah kitorg bgn..8 lebey..=p
then siap2 sempat lagik cik Syuhaida kiter nih jahit renda kat seluar..sabar ajelah aku..
then gi umah Wa Biah..
banyak lagi mende x setel..nasik pengantin (makan beradab) pon x siap lagik..so me n Syu kua gi beli buah..
sempat lagik beli wafer+sandwich..breakfast dalam kete hahahah pagi2 dah teguk 100++..
dah tu biler kat umah Wa kitorg kene hias buah2 seme..suruh lagik kitorg yang x braper kreatif nih..mmg kelakar benarlah rasernya..
sib baik ader sorg abang yang keje kat hotel tu nak tlg wat..
lps zohor me, syu n hares gi kenduri kat Bangi..umah Kak Kodsiah..
canteklah wedding dier sebab tema kaler hijau..nampak cam best...syu dah terpengaruh tuh...
maser balik hAres lalu ikut cheras..ngantuk+sakit kepale..seme ader..
alamak, raser cam nak demam plak dah..kitorg nak kene gi amik Lina n Farah dulu kat setiawangsa..aku raser cam nak balik tido jek...
penatnya..campur x larat dah...
uncle jamil n auntie Asmah ader kat umah tadik...
dlm kete si Lina dah start menangis dah biler Syu usik nak kawen kan ngan Abang Hairi..sian kat budak tuh..x pasal2..
sib baiklah Asyraf nak balik umah..
so join sekali..
syu anta lps maghrib, syu suh aku mintak safwan belikan sticker melbourne Uni plak dah..aku malas nak mintak ngan dier nih..syu, suh lah Atuk belikan..heheeheh..jgn marah.......balik2 jek aku tido...Kak Yan n Lin nak gi eid gathering kat bawah kot..
malas lah aku nak pikir..but the worst is i found that somebody using my blose without asking my permision..bukan lah aku nak berkire sangat ker haper..but..dier boley kua shopping beli brg2 lain, takkan x leh gi umah kakak dier yang kat Keramat tuh tuk amik baju..bukannya aper..gi Jusco sampai pulak..jeans + blouse aku tuh selamat tersidai kat bilik Ani..
bile aku nak tido tuh deir bising2 tehn she realize that im already take mine..
kalo dier dtg mintak pon aku bg jek maner2 baju yang dier berkenan kat dlm almari tuh..x kisah pon..ader lah satu statement yang dier jawap biler lin tanya pasal aku buat aku raser hot sgt..sib baiklah aku tgh x sehat..kalo x nak jek aku wat2 nak gi toilet ker..biar terkejut sket...susahnya nak buat baik ngan org...aku malas nak amik tahu pasal diorg..as long as aku oke kat bilik..its doesn't bother me..
baru jek nak lelapkan mater..my phone rang..home sweet home calling..along call..paling x best soklan pertame along tanya Syam ader called? xpuas hati btol..amner plak diorg tahu nih..kalo x ik Ngah, mesti Syamsendirik yang cakap...
aper motif nih..x paham aku..aku kp kat Along aku x sehat sgt..then she told me that Trg banjir teruk sampai kan our mum x leh gi keje..along boleylah pasal keje kat KTRg..last banjir teruk maser aku darjah2 dulu..ader lah kot berbelas taun dulu..tinginnya nak balik umah...uwa...uwa..uwa...(x sedar diri tgh demam tuh)..
pastu along suh check result sekolah Bee...esoklah aku check..x larat nak bgn nih..
aku bgn2 dengar Suare si Sal bilik depan tuh..ya allah kuatnya..
aku tatau nak wat aper dah..so akku bgn jeek solat isyak..
kepaler aku pening gile+sakit peerut...
so continue sleeping...i think somebody enter my room but i don know who is it..lantaklah...(dah jadik ayat peberet aku dah nih)

No comments: