Tuesday, December 07, 2004

Monday blues..

bgn2 dah kul 6.30..am..lamenya tido..(baper jam ntah)
i got 2 misskol n a msg..
sian ler org yang called smlm..tdo mati btol..sampai x sedar..
then kul 10 aku baru bertatih nak gi jupe dr nassereldin..jupe ngan his son..comel..sian main2 lagik kat luar e1 level4..thanks god lah coz dr nasereldin ader..n he keeps ask me bout my control system last semester..heheehhe..
aku ckp jek nak signature dier..then borak2 kosong jap dlm 1/2 jam..(lame gak tuh)..then aku turun gi CEE jupe dr hamzah..skali dr hamzah sebuk lak..just anto form jek..x sempat nak tanya or say something..dier ader meeting kot...apsal plak dr raihan melepak akt bilik dr hamzah..konpius aku..
balik jupe ngan dak material(lupe name) kat E5..just say hi..thennsampai kat hafsa Cafe jupe Deq Ma..cakap lah aku amik projek ngan dr suleyman.. aku online jap..sambil tulis blog nih..
chat ngan azrul..sib baik x gaduh lagik ari nih..sebuk citer gi dgr ceramah anuar n ayah tg hafiz jd mc..lanatk korg lah..tanya pasal Syam..manerlah aku tahu..cousin2 pon aku x der lah duk suh dier report jek dier wat aper.dah baper lamer dah x kontek..(dlm 2 minggu kot)..
then irwan lak ajak kua...siap suh aku join open house opis dier ptg nih..sori lah...pantang org senang sket..Syam..that's all ur frens..now my fren lah gaks.. petang fizah datang lepak kat bilik..dier citer masalah dier..kesian gak aku..kat adi pon aku kesian gak..argh..aku pon x leh tolong...nanti aku slow talk ngan adi dulu ker..tengoklah..due2 kawan aku..takkan nak tgk diorg konflik camnih..
then malamnya pegi bilik my junior coz i have to change the text book with her..

skali dier x der, then tengok gambar engagemnet dier..sweet nya pakai baju hijau apple..
Yam plak x der. then terus gi blok Jannah, cik kak tu tgh study JPA's form..
fuiyyo, rambut baru tuh..alahai rock nyer cik kak nih..seme ni Asoy lah yang ubahnya..=p jangan mare..then Jannah neriya benar ajak aku join open room Raha..alahai, malasnya nak gi Hafsa'..tgh2 borak skali dengar Aini n Zah dah bising2 pasal jannah x kua lagik..dah alang2 Aini kat bawah aku pon terus bg text book dier yang aku tukar ngan siti tadik.
senang dah keje aku.then kitorg join lah open room raha, tunggu Mas n Kak Azini..
sampat kat blok D(Sedey nyer..zura dah x der......) kitorg terserempak nagn Mar, kak Suzi, Zie , Ruzi n PAh!!!!she keeps telling me that she wants to go to my room..
tapi sebab dah jupe kat bawah nih...oke jelah..
LOLA datang, patutlah cam excited benor..histeria jap kitorg kat situ..Jannah dah bising2 dah suh aku naik..heheeh jap..jap..jap..
tapi citer ngan Pah continue esok lak dah pasal dier takut balik malam2sgt..datang lagik sorg...
then aku naik lah..alamak..meriah nyer rayer kat sini..mum pakai kebaya+jeans tuh..siap bawak adik lagik..adik Mum rupenya duk Saffiyah..sebijik muker mum cume rendah sket..apstu cam muker asyik kene buli jek..
paling x tahan kene dere ngan mum makan Cookis 'kasih sayang'..Sib baik sedap..
seme org kene makan..okelah bagi chance lah kat tuan punyer bilik..momoi ader, che ana, che moon, arin..x terbilang aku kat sini..Amy jek yang x der..sakit kepala..sian plak. Azah ader..pastu aku suh mum call Fizah+opie n d gang..
diorang nak wat Eid gathering batch kitorg lak ari jumaat malam nih..
tambah gemuklah aku asyik makan malam jek...
then aku mintak diri sebab dah kul 12am..x sanggup aku nanti sejuk2 satu badan jalan malam2 nih(pagi dah sebenarnya)
sampai bilik Ani tarik aku masuk bilik Lin, aku pun citerlah baru balik dari bilik Raha...
Ani..uwa..uwa..uwa..kene temankan dier makan plak...
sah2 lah nak muntah aku malam tuh...
then akibatnya..x leh tido pasal kenyang sangat...
aku sorg ker kene penyakit x leh tido nih..
kul 3.30 tuh still x tido lagik...
bencinya..tup tup aku dapat idea counting..sampai kul baper entah...

No comments: