Sunday, December 12, 2004

open house

episode mimpi smlm betul2 menakutkan aku..camner jiran depan umah leh masuk dlm mimpi aku lak, siap kamceng nagn Syam lagik tuh. sampaikan dik dier pon bleh menjelma dlm mimpi aku gak..teruk btol..tapi nak wat camner di luar kemampuan lah plak aku nak tenyukan saper +aper aku nak mimpi rite..so besiap2 n gi umah pak cik Kia. kang Hares dah kecik ati plak ngan statement Syu..Syu, cuber lain kali tapis2 nak cakap aper....Hares nih dah jadik too sensitive lak..tulah org cakap dunia pertunangan nih banyak dugaan..
aku dah tak nak terperangkap dalam kete cam ari tuh..(sori Syu)..serba salah sungguh, nak jek jadik cam Violete anak elastic gurl+incredibles tuh..supaya korang x der lah raser something kujan2 nih meredah blok2 an..jgn gadoh2..mmg ar gaduh2 tuh org kater baguih..
tapi for me its not good lah...
penatnyer nak gi uamh mak lang Pah kat ser kembangan..jem giler..aku tgk jamader lah dalam 1.5 hours kat dlm kete..siap2 tido lagik aku n syafikah..ujan plak tuh..
pastu aksi survivor+amazing race+fear factor kat star hill tok sah citer lah..
x pnah2 aku nagn baju kurung kedah+high heels+ujan2 meredah blok2 shopping compleks kat situ..
aku terdera btol mental n physical..sungguh penat tapak kakiku...
nak je aku gi beli selipar jepun kat kedai..tapi x sempat ler..tambah2 lak aku jek yang kene tinggal kat belakang...syu lagilah ngan kebaya2 lagi tuh..
camsesat kat utan jek aku raser..seme org pandang weird(aku arserlah)
pastu balik umah Syu.. ader insiden bau gas yang amat +something dah lebur kat dlm oven..sampai umah pon jadik panas x tentu ahla dah..panic kjap aku, Syu, hares n piqah...
pastu nak gi uamh Wa biah..
part yang ni aku x tahan skali..perang dunia hampir meletus...maybe laha ku x propesional kot..tapi aku xuker lah...diorg nign gaduh2..be cool man...malas aku nak citer...
sendiri mau ingat lah..kawan aku pon aku x sokong..tunang dier pon aku x sokong..aku liberal jek...
hahahahahaha...balik tadik lalau great estern...
tetibe lak aku tingat kat Syam..
pasal ntah..kitorg ni kekadang jauh..kekadang dekat..kekadanga ku geram kat dier..kekadaNG AKU RASER DIER BAIK SANGAT NGAN AKU...argh...semenjak balik dr UK nih...pelik gak lah sebab over sgt tahap berbaik dier nagn aku tuh..(padahal ari tuh aku lancar perang dingin ngan dier maser chat kat YM)..
Syam, if u read this blog..ja tatau lah nak cakap aper..but ikhlas Ja cakap, im feel guilty if we are close oke...
i dont have any explainnation for that..dah cukup dah idup Ja as ur cousin kat atas dunia nih(sorry to say that)..but ja memang kecewa ngan famili kiter..mmg Ja x ingin pon nak kiter seme oke likebefore..
i just don want..
cakaplah Ja nih dendam ker aper ker..but it is good when u want to strengthen up our relationships..but hopefully it wont be succed k..kejam kan..dunia bukanlah satu ukuran pada kesalahan yang telah kiter lakukan, suratan takdir jge bukan boleh dijadikan batu penghalang untuk manusia berbaik semula. tapi kepedihan hati, kesukaran waktu untuk memulihkan keadaan itu sememangnya akan kekal dalam kehidupan...bohonglah kalo x ingat langsung unless ilklang ingatan...
cam bercenta lak aku nagn Syam nih.. xderlah, jangan salah sangka plak...
malas nak ingat maser kiter kanak2 ribena dulu kan..(im still rite now masih kanak2 ribena lagik)
biar maser yang tentukan(ni ayat aku kat fizzah n adi nih)..masalah yang Ja sendirik x raser nak selesaikannnya..
but really thanks because u brought me to Hafiz house that day, walaupun pakse rela kaan..
sekurang2nya dah mengubah sesuatu dalam diri Ja..untuk memaafkan insan lain, lagipun rimas lah dier asyik mintak maap jek..lenguh nak pikir dier wat salah aper..
mmglah hidup ini indah jika saling memaafkan..tapi memaafkan bukannya melupakan..remember that...oke..

No comments: