Saturday, December 11, 2004

lab yang cam hampeh

lab ari nih kul 10am..pening+sakit kepala smlm pon dah ilang, tulah makn banyak+lewat sgt..sampai aku pon dah luper aper yang fizah citer smlm...heheheh tapi paling aku ingta sol marah kat kitorg pasal duk due org jek maser depa tgh makan2 tuh..hehehehe..smlm pon dah janji ngan pah pasal Hafizu tuh..just pasal Abg faizal jerk x brani lagik aku nak tanya pendapat aini..aper lah aku nih...lantak lah kat Abang faizal tuh, tapi dier cam alien yang der sesungut @antena bleh kesan jek biler aku tgh pikir pasal dier, dan2 tuh mesti msg aku...hahahahahah..org tue tuh biler nak kawen ntah..utang dier kat aku pon x sempat mintak lagik..kak zie cadangkan gi tagih janji next week..x tergamak plak aku..karang aper plak pandangan deir kat aku..cukup ler aku pi layan dier nyer perangai maser lepas EIT ari tuh..x pasal2 aku tido sampai kul 3.30 am..cam bodo jek..
hahahahaah..tengah x center maser tuh...but for me as fren its oke..dier kekadang jelah mengarut tapi derlah sampai aku seranah dier ker(berani ker aku nih?hheheeheh)..boleh di terime pakai lah..cumer aku kekadang tuh konpisu nagn kwn abg ayum(aku raser)yang aku bantai gi jawap call ari tuh..
luper lah Pah kat nasihat nko supaya x angkat call kalo x kua number..tapia ri tuh sian kak Kak Effa CCAC tuh...langsung x pnah aku angkat kalo dier tepon...nasib lah kak effa..I'm not guilty but keadaan yang memaksa..
banyak sgt melalut..pagi atdika kuc all fizah nak make sure lab kat ner..skali deir baru nak gi maryam..ampeh btol..so aku pon gamble lah naik lift, dah ler terlepas si shazwan tadik..sib abik si esah ader..
msk2 lab si rafis dah sedia menunggu, but i'm lucky coz he didn't start yet..hahahah..dr mai x dtg sebab ader meeting pasal projek kitorg..siap kire kos tuh..hopefully my projek will be approve, alah takat mintakwaste ngan kilang pastu wat test2 tuh rasernya x gune byk ongkos pon..hehehhe pepandai jek aku nih...
boring gaklah lab intro ngan rafis..kejap aku panggil die abg kejap rafis jek...tapi paling rude lah tadik pasal maser deir nak ajar cecara nak culture media tuh tgn dier shaking maser pegang loop tuh..sorry bang, adik x sengaje..hehehhe..merah padam muker dier..hehehehehe...laju plak mulut aku gi negurnya..mmg x sengaja..
lps sedia media for ecoli culture..aku gi lab comp..intenet dah oke..abg saiful ader..wat macho lak..sib abik lah che moon dh warning awal2 pasal dier, siap lah nanti aku maik projek nagn dr suleyman..aku basuh2 seme lab technician..(cam brani sgt)..pastu balik bilik prepare for quiz cell..kelas dr farouk..malang btol aku ari nih..maser tgh2 print asgn cell akt gpcl, printer stuck..aku ler tuh..dah kene gi software lab lak, sib baik abg yusni bukak lab lagik..
mahunya berbakul2 kene seranah dek budak junior pasal aku stuck kan printer tuh...zek gelak jek..kureng asam btol..sib abik ngan zek, tak derlah aku gabra sgt tadik..msk class budak ensem(ape name ntah) wat announcement lg..dier nih dah jadik cam tukang karut lak..quiz cancel..geramnya aku...budak2 high 5 tuh seme dah bengang2 dah..kuang haja gak diorg nih, tapi frenly lah nagn kengkawan..
pastu balik bilik..ape kene ntah si Lin n wani tuh..aku pon malas nak amik tahu..tapi biler syu call nak dtg amik tuh depa sebuk nak kau gi OTK..lantak korg lah..kak yan pon dah complain pasal kene tinggal sorg2 kat bilik..
aku pon dgn lasernya cakap ler..esok2 mati pon sorg..mmg ler jahat mulut aku..
tapi pader aku lah(maybe not for others), feeling alone is good because u will appreaciate ur life.lebey2 lagik, biler kiter raser sensorg baru kiter sedar allah tuh ader menemani kiter..che wah..aku nih..
but truely, thats what i will when i'm alone..
kat umah pon aku slalu jek kekadang tuh wat citer sedey nak duk sensorang..agaknya mak aku pon pk aku pelik..heheeh..
but with that space, i really know how to face my life..because we cannot predict what will happen tomorrow..
if tomorrow never come....aper yang kiter dapat tinggalkan kat idup kiter, famili kiter...
kekadang tuh biler kiter sengsorg nig kiter pon jadik lebey sensitip.
percaye atau tidak dalam ketabahan seseorang insan itu ader dier nyer kekurangan or kelemahannya...
malas aku nak citer kat sini, kang merapu2 lak ....
mlm tuh spent time kat umah Wa biah..then balik uamh Syu, dah kul 12 lebey..
sempat gak online =p

No comments: