Wednesday, December 08, 2004

miss class

mmg hampeh lah..bengkak mater sebab x cukup tido. then aku kejut ani..cik akk ni pon cam malas jek nak gi kelas..
bangunlah, nanti lewat plak, awak tuh mekap takes time =p..
kengkawan kak yan dah bersiap2 gak nak gi buat clearance...
just ignore them pasal aku x sempat nak msg Ruzi suh gi dulu...
sib baik ruzi x der lagik kat gate, then aku called x angkat siap masuk voice mail lagik tuh..aku decide tuk gi dulu, join skali ngan shaja n odah...
sampai kelas Ruzi pon x der lagik..aku duk aku duk kat sebelah madhiah..dier maybe wat projek ngan dr abu sam..speck pon pilih dr abu sam..
aku dah submit form so malas nak pikir...banyak, dr mai masuk lambat..heheheh
ari nih dr mai cam weird sket..tatau lah kot2 aku jek yang perasan nih..takkan nak tanya diorg lak..
tapi aku nyer pandangan kat dr mai dah berubah dah..kannya aper..
sejak dier wat pengakuan his wife died because of breast cancer..
maser umo 26..
aku pon tumpang simpati..n the most important thing thats why he always motivated to do research on that fields...
what a good man...
anis class cam awal sket, then dr mai cakapa der seminar lecturer from jepun pasal bioenvironmental..kul 3 kat E0..
bleh lah join before gi class separation dr hamzah(mum's favourite lecturer)
aku gi lepak kat kelas sebelah, tunggu Pah, aku nak mengih janji semalam nih..skali dier x dtg lagik, so aku borak2 ngan solina dulu...
lambat benar..si faraz nih duk ke hulu kehilir depan aku..isk..dier nih...
at last, sampai gak minah nih..aku dah x larat dah nak nengok faraz n d gang kat luar tuh..
then she starts her story bout LOLA..Aini lak menyibuk..join jerlah..kang kalo suh jgn busy body kecik ati lak kang..heheheh sori Aini...
ape Pah nih...tak bukak laluan langsung kat LOLA..cuber betulkan aper2 yang patut..muler lah aku berkhutbah di pagi selasa plak tadik...
aku cakaplah sampai biler nak lari..(mmg aku dulu pon cam Pah nih)
ntah macamana azam syawal taun nih, i changed already..
jupe Hafiz pon aku dah berani(dulu cam argh...bodo jek kalo ingat2 balik)..
murnie pon dah marah2 aku..fizza lah actually..naik sakit telinga aku dengar kaunseling...
lepas seme tuh baru aku tahu..kekadang tuh memaafkan org nih..adalah sesuatu yang indah..che wah!!!!pinjam ayat org..at least aku dah x der raser paper dah..dah free..
lagipun kiter sendirik taktau braper lamer lagik nak numpang kat bumi Allah nih. so buatlah keputusan yang bijak dan tidak menyakitkan hati dan perasaaan org lain...
Pah ni nak kene brain wash ngan aku gak nih..
semalam fizza dah selamat dah..
ops..luper lak nak call zura..apsal lah dier calla ku pepagi tadik..pastu dgr sore cam baru bgn tido...
konpius lak...
baliki bilik perut aku dah start meragam dah..rasernya x derlah makan aper2 yang spicy smlm...ni mesti kes makan lewat malam nih...
dah makan ubat tadik..selamat aku ZZZZzzzzzzzz...
kelas separation pon x gi..seminar lecturer dari osaka uni pon melepas..
fizza pon x gi class coz of menstrual problem..ni mesti banyak problem nih...
aku terbangun sebab der org ketuk pintu..sib baik lin telah pergi menyelamatkan keadaan..thanks god..sib baiks empat solat asar lagik w/pun dah kul 6.30pm...
kak yan sebuk nak masak.. n i not in a good mood..
ani balik kelas dah dekat nak maghrib dah..
kitorg bukak citer pasal emy...keh..keh..keh..ani jahat...
malam ingtakan nak gi bilik jannah nak tanya pasal buku separation...ala....
cam x jadik plak..coz aku kene kemas barang2 sket..
dah cam aper ntah..
baru nak belek buku waste..tetibe gatai lak aku connect headphone kat my hp..dgr radio..skalia der citer antu kat stesen maner tah..
last2 kul 3 aku tido....

No comments: