Friday, December 10, 2004

Eid gathering

ari nih cam klaka plak..bangun lambat..tulah sso bahananya pagi nih..aku dgn terkocohnyer..kejut ani lagik..semalam syok sangat pegi bilik che moon..ingatkan nak singgah sekejap jerk..sekali tgk2 jam dah pukul 1.40am..argh..Che moon jahat, pengaruh aku duk kat bilik dier..siap rasuah citer 'the incredibles'..tipah tertipu...pandai dier mandrem kan aku..ari nih langsung aku luper nak tanya ruzi either dier gilab bioprocess dulu or nak join aku trus gi kelas tissue..
sampai kat kelas ramai lagi x dtg..dr mai pon x nampak muker lagik..then Farraz masuk..asyik datang lewat jerk..aku dah chopkan seat tuk Ruzi but not beside me, just behind me..seat seme dah full. bebudaknih ramai sangat..skali Mardhiah masuk, i can't seal my mouth to ask her bout finak project. uih..she has another topic, but its under dr parveen jamal..oke lah tuh..dari dier wat bawah dr farouk hehehehehe..
then lepas kelas aku cam biaser lah carik pah..nak tanya pasal CCAC nyer Halaqah. skali Pah ckp dier mintak satu group ngan aku. hehheh orait ajer..senang jer wat keje nanti. so aku pon menapak lah gi ccac..selamber jelah aku redah receptionist kat depan tuh..alamak, ramai nyer org, abang yang baru
keje tulak yang incharge..slow nyer wat keje, seme org dah jeling2 aku dah..maklumlah org lain seme tudung besar2, yang brothersnya berketayap seme. lantak ko lah, nak kaco kak effa n kak azah seme sebuk ke hulu ke hilir. so aku dapatlah section 46, akak aper ntah namer dier, yang jadik amirah tuh..yang paling bestnya section aku Rabu malam.. yaho.....heheheh tapi list name bebudak tuh x kua lagik.. naik takut plak aku tgk halaqah ader ari jumaat, time org semayang jumaat lak tuh..perdana btol maser tuh, so aku pon war2 kan kat pah..then withdraw money..then balik bilik...sekali aku terpikir plak aper yang che moon citer semalam pasal Naim..hmmmhmmm..malas nak pikirlah...nanti lain plak kang..so aku buat2 x ingta jelah..(susah kan nak menipu diri sendirik)..aku kalo boleh x nak dah ingat ...juper dier sekarang pon just say hi..tu pon kalo aku nak tgk dier lah, biaser aku buat2 x nampak jek..memanglah kejam, nak wat camana.. aku pon tatau apsal jadik cam nih..life goes on rite..
tulah mulut gatai sangat tanya che moon semalam..menyampah plak aku..mulut!!!
balik bilik tuh aku sebuk carik note separation, berkobar2 btol aku nak gi kelas dr hamzah nih, ari selase ari tuh dah ler xpegi, raser bersalah plak..
Amy dah pegi kot..then aku gi kelas..dr hamzah lak suh tukar kelas sebelah..patutlah aku raser cam pelik jek, btolllah selama nih kelas kat tgh2 tuh.saje jek nak konpiuskan aku..apa lah dr hamzah nih...
sekali lawak btol kelas separation.dr hamzah tanya plak kat farraz tahu tak bijik sawi, skali, dier jawap dier tahu bijik selaseh jek..pasal makan no. 1..satu kelas gelak..ajar lagik budak kashmir tu mende pelik2. dah lah Fizah marah kat aku sebab farraz asyik pusing kat kitorg jek dalam kelas(fizah cakap dier pandang aku)..heheeh aku raser aku just smile at him once..
ala aku raser si farraz tuh sakit leher kot..heeheheh, relax lah Fizah, nanti aku cakap kat farraz ek+ngadu kat Adi ko main mater ngan farraz..kui..kui..kui...farraz tu budak lagik..hahahahahah..biler abis class aku pon tanya spek ader lab x esok, skali si syazwan plak overdose jawapnyer..tercengang2 si farraz tuh, ala selalu buat muker x paham, padahal paham sangat cakap melayu..hheeheheh..
balik kelas aku rest jap, skali Pah dah siap call ajak gi masak cekodok kat bilikAini..jauh tuh gi Maryam demi Eid gathering nih..terpaksalah aku..ingatkan kene pakai baju rayer ..aku wat dress code pakai jeans..hahahaah, ramai sangat yang join venture..deq Ma jek yang pakai pijamas...
sakan ler memasak kat bilik aini..pastu pah plak nak tgk gambar Apiz..aku cakap tgk kat bilik..so kene lah aku tayang kat Aini skali..tutup citer..aku mintak no phone syukri kat hafizu, aku dah cakap kat Pah mesti hafizu call back nanti..skali btol lak tekaan aku..hafizu called, siap bebel2 lagik apsal aku mintak no phone syukri(menurut hafizu jgn kacau tu tunang org) hampeh btol hafizu,..aku tahulah,cet..apstu dier gelakkan aku plak sebab stil study. next week he'll come to Kl with Abg..dah lamernya x jumpe diorg...nanti bleh ajak pah..(jupe Lola x ajak aku =<)
mmg best sangat..sampai x ingat dunia dah..raha+jannah over dress baju rayer plak..alhamdulillah madhiah pon dtg, aishah n naem jek x dtg...
fizah citer pasal Nadia syok kat dot dot dot..heheehheh
aku tadah jelah telinga, balik bilik aku semayang isyak, then trus Zzzzzzz

No comments: