Monday, December 06, 2004

my sunday =p

pagi2 lagik aku dgr si fizah bising2 kat abah dier..lantak ko lah..
then, fizah cakap dier nak balik umah jap amik baju..nanti ader kenduri akwen kawan ddier..
dier ajak aku..sorry, i'm not in good mood to join..barang x kemas lagik..
so aku pon continue tdo.eheheheh..dlm 20 minit apstu dier dtg nagn x mandi2..nak suha ku tgk baju dier sesuwei ker x nak gi wedding nnati.. ya allah minah nih..dah kul baper nih..dier bleh kelam kabut tak tau nak pakai tudung amner lg..
last choice aku bg dier, selongkar jek tudunga ku..maner ko kenan pinjam jelah..
coz aku nak gi mandi..isk..isk..seksa nyer cam nih..nak puaskan ati member..
kang dah kelamkabut..member dier dah tunggu kat main gate depan tuh..tudung pon x iron lagik..
penat gak lah aku mebelit selendang coklat tuh...
isk..isk..tak taulah plak kul baper dier nak dtg amik barang nih..
aku just angkat baju gi blok PG..then ader2 org q..soa ku gi tgk aspirasiku..last episode gak..
jupe ngan malina..borak2..then lunch n laundry baju..balik bilik dlm kul 1.40pm..Ani dah ader kat bilik..tgh tido lak tuh..aku teruskan agenda lepas zohor..
kemas barg..then bukak kotak kat common area..
lega sket..then amik baju..mahunya berpeluh2 gak naik tangga..dah abis kemas brg..enjoy my sunday with cd..hahahah..aku tgk citer lamer 'Ali Setan'..tingat plak kat Midrin..lupe lak nak reply sms dierkelmaren nyer..hehehehe..sorry...
x sengaja..azizi pon aper citer ntah..
tgh2 tgk cd, Ani ajak makan meehun..join jelah..sian plak ingat kesah ani..
ei..ngerinya..sian plak kat Mus..takperlah ani, jadilah ank yang baik..mengikut pilihan keluarga..
ani pon dah bleh terime kot..nanti kiter gi Awana genting ek Ani..heheheheh..
dah ssolat isyak aku malam nih pon jadik lalok gak..ngantuk tuh..tak tau ler kul baper tido..nagn lampu terpasang..laptop x switch off..meje bersepah...


No comments: