Sunday, December 05, 2004

sabtu yang hampeh

aku tgh siap2 nak gi lab..tetiba fizah call suh tunggu dier kat bilik..
lambat gak lah minah nih sampai dalam kul 9 lebey
aiiyaa..lab start kul 9am..pastu sebuk plak nak pakai tudung maner..pakai baju hanging sgt,,dah tahu dr mai x suke..
lab coat lak x der..isk minah nih..create problem sunggoh..pastu ekne anto kete kat Adi dulu nak suh dier gi cuci..Adi siap pakai sluar pendek tuh..sampai kat E5 dah 9.20am..naik lift tgk lab seme kunci..maner bebudak nih
try call madhiah, x angkat pon.lab maner diorg duk nih..environmental lab kunci, bioprocess kunci..preparation lab kunci..last2 gi bilik dr mai, labcoat dier elok jek tergantung..then aku call syajaratul..dier siap ckp dier kat luar coz lab ari nih cancel!!!!!!!!!!!!!
hangin gak ler maser tuh..fizah dan2 tu call adi suh pulangkan kete,,skali adi dah kua..isk..isk..isk..
kitorg decide gi Riverside..Hs cafe..cafe engin ramai sgt chinese yang amik test jepun tuh..penuh..lepak kat HS dalam 2 jam..then jupe ngan Ea n saper ntah rumate dier..luper..
aku dah badmood dah..so malas nak gi umah irah..sori irah..next open house lah ek..
fizah ajak join, nanti bleh gi umah Armi skali, malas plak aku nak jupe ngan my ex-naqibah@pompuan cantek tuh..
kang x pasal2 buat dose lagik..=p
so just spend my day in my room..plan nak wat aper esok..banyak gak lagik brg x setel nih..kat common area tuh diorg x bukak kotak lagik..
alahai..fizah kua kul 2..terkocoh2 cam biaser..skali adi pon x siap lagik..elok benar ler dueorg nih..bersiap cam nak gi jupe agong...
malamnya lepas dinner, aku cam ngantuk giler..tak tahu lah apsal..agaknya si bob ni letak ubat tdo aper dalam nasik yang aku beli tadik..=p(sian bob kene tuduh)..kul 10 aku dah selamat tido..
x tau ler fizah balik kul bape..
aku terbangun kul 2.30am coz lampu depan x switch off..aku bgn n solat isyak..(sib baik terbangun)..

No comments: