Thursday, December 16, 2004

what a bored day

sampai tadik lewat gak dlm kul 4.30am..best sungguh penangan panadol+ubat batuk tuh..sedar2 dah kat kemaman dah...
my mum picked me up..thanks god, apsal ntah Tanjung tuh dah jadik tempat menyeramkan dah...
so go back home.,.i miss anis..isk..isk...
balik2 tido..then wake up dah kul 7 lebey..gajah lagilah subuh ari nih...
then continue sleeping...x brani nak tgk muker sindirik kat cermin..zura pesan jgn tgk cermin, nanti makin banyak..ye ker?
karutlah...=p..zura dah start keje dah ari ni..lupe lak nak wish..
aku pon check lah sbp yng bee nyer..so sad..x dapat lak..
hopefully dier dapat gi mrsm..dekat sket..
then, azrul text me..thanks god..ader gak tempat aku nak ngadu2 pasal chicken pox...
banyak benar petua+larangan yang mamat nih bagik..
paling aku x tahan biler dier tatau nak bezekan antara kayu manis ngan bunge cengkih..bertuah punyer budak..nanti aku ngadu kat tunang nko...kah..kah..kah...
part yg x leh kene ujan tu yg x tahan nak terime tuh.aderlah dekat 15 kali diulangnya..sabo jelah..sib baik bukan sebelah aku, kalo x mahunya aku ketuk kepale budak azrul nih..aku citer lah muni kat kota bharu jadik mangsa banjir..bleh deir lupe nak tanya khabar cik kak sorg tuh...isk..kawan aper cam nih...
tadik mak balik bg ubat suh sapu..abis merah2 muker aku+satu badan..cam lumur water colour lak kat muker..kalo ader anis nih mahunya demam terkejut seminggu tgk mak ngahnya cam nih...wakakakakaka...
dah duk sorg2 kat umah..aku tingat plak maner2 org yang hidap kanser..bkn aper, my chicken pox virus nih(nanti aku nak study pasal virus nih)..dier jahat cam cell cancer..rapidly grow..but i think this virus is still regulate in correct path for cell cycle..
satu badan aku bintat2..mmg nightmare btol...ei...
sengal2 seluruh badan..plus demam lagik..sabor ajelah..kelas lagik tinggal...argh..byk nyer keje...nak kene wat nanti..dr farouk nyer dah melambak2 dr suleyman lagik..ayya...wa sulah penin ooo..ubat batuk ni dah bertindak dah..nak melalikan aku lak dah..
my mum prevent me from touching anything wet kat kitchen..masak nasik pon dier wat..sian plak...tapi nak wat camner..
berbalik kpd pesakit kanser..
agaknya diorg nih seme spirit kuat..
kalo xtakkan ader yang masih survive..
mental tu yang penting..
aku keen sikit ni pon dah cam x beh dah idup..
cube2 lah bersyukur..
mmg banyak yang kiter nak capai
dalam idup kiter dengan semeu kesempurnaan
tapi kekadang tuh tak semue impian tercapai..
rasernya aku dah x larat nak taip dah..
esok aku citer details about one of cancer's victim..
my sister's fren..x leh nak imagine kan...
i x sanggup nak ingat when i thinking of her..actually 2 stories..
its life, btw life must goes on..
mungkin pakai phrase tu akot org cakap aku x der perasaan kalo dgr citer sedey..
kekadang tuh kesedihan bukan boleh digambrkan dgn kata2, ekpsresi wajah or perbuatan..yang penting di mana hati kiter tersentuh..
di situlah keikhlasan sebenarnya...uwargh..so sleepy..

No comments: